Grąžinimas ir garantijos

Prekių kokybės garantija

Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai.
Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu)  arba užpildytą garantinį taloną (garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo užsakymo (klientui pareikalavus). Prekes siunčiame tiesiai iš sandėlio, todėl garantiniai dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti. Prašome pristatyti juos evipkom.lt parduotuvės adresu ir mes juos užpildysime).
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą. 
Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba evipkom.lt įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.

Pirkėjo teisės

Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu:

- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per septynias dienas nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);

- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę;
- Pirkėjas turi teisę atsiųsti tik raštišką prašymą dėl prekės grąžinimo, nutraukiant pirkimo-pardavimo sutartį, nesiųsdamas pačios prekės. Tokiu atveju Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per penkiolika dienų privalo atsiimti daiktą, o Pirkėjas įsipareigoja apmokėti prekių grąžinimo išlaidas.

evipkom.lt turi teisę reikalauti atlyginti užsakymo transportavimą, jei klientas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą, taip pat prekės grąžinimo, keitimo atvejais, jei taip nutiko kliento iniciatyva.

Grąžinimas

Mes siekiame, kad būtumėte patenkinti pirkiniais ir mūsų darbu. Gavę siuntinį, atidžiai jį apžiūrėkite. Esant pažeistai pakuotei, prekės turi būti išpakuotos ir patikrintos. Nustačius, kad prekės pažeistos, tai turi būti nurodoma DPD pažeidimų akte. Pažeistas prekes reikia iš karto grąžinti jas atvežusiam kurjeriui.

Jei, pristačius jūsų prekę, pastebėjote, kad ji sugadinta, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis el. paštu (info@vipkom.lt) nedelsiant ir pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiąjam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į evipkom.lt parduotovę, pagal savo gyvenamąją vietą.

SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

evipkom.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, evipkom.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.